❗️Все про тарифи: продовження❗️

Нещодавно ми поговорили про те, як розраховується тариф та з чого він складається.
Сьогодні хочемо акцентувати Вашу увагу на тому, як карантин вплинув на фінансовий стан підприємства та які перспективи у розвитку транспортної галузі.
📢Для тарифу ключовими є три показники: планова собівартість послуг, плановий прибуток та обсяг перевезень пасажирів.

 

✔️Якщо планова собівартість послуг змінилась не катастрофічно: додались витрати на протиепідемічні заходи та дещо виросли в вартості її складові, то плановий прибуток дуже постраждав.
🔴Плановий приб
Падіння планового прибутку з 15% (як це було у 2018 році) до 5% (як це планується у 2020 році) відобразиться на неможливості оновлення підприємством свого рухомого складу. Також у фірми не буде фінансового ресурсу підвищувати якість надаваних послуг.уток- це джерело виконання інвестиційних зобов’язань підприємства, тобто закупівлі нових автобусів, що відповідають екологічному стандарту EURO-5 та облаштовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
❗️Станом на липень 2020 року 1 автобус марки «Атаман» коштує 1 950 000 грн.
Протягом 2018-2020 років підприємством ТОВ «Транссіті» було закуплено 21 новий «Атаман».
❌Щодо обсягу перевезень пасажирів- ситуація є вкрай невтішною, він зменшився майже у два рази. Зрозуміло, що це не може не відобразитись на нових розрахунках вартості перевезення.
⁉️Питання для роздумів: Чи буде у підприємства можливість при необґрунтованому тарифі 5 грн та відсутності компенсації за перевезення пільгових категорій оновлювати свій рухомий склад та надавати по-європейському якісні послуги на перевезення⁉️